BloggBloggBlogg

Blogg.
Denna finurliga lilla idé om att föra en slags dagbok via internet. En idé som jag aldrig trodde att jag skulle använda mig av. Inte för att jag tycker det är fel att föra en blogg, utan mer för att jag inte riktigt förstått innerbörden av att lägga ut sina tankar på internet. Men ändå sitter jag här och skriver. Hur kommer det sig? Jaa, jag kan faktiskt inte ge dig ett riktigt bra svar på det. Jag kände helt enkelt för att skriva av mig. That's it.

Såå, vad ska man nu skriva i en blogg? Först och främst kanske jag ska presentera mig och sånt skit.
Well, jag heter Sanna och har miljoner smeknamn som jag inte tänker gå in på detalj med. Det räcker med att säga att hälften av dem är så konstiga att det skulle ta lååång tid att förklara vad de härstammar ifrån.
Jag ska börja andra året i musikalklassen på Mimers Hus Gymnasium där jag stortrivs.
Förutom dans, teater och sång (som musikallinjen innebär) är musik ett av mina stora intressen. Personligen förstår jag mig inte riktigt på folk som säger att de inte tycker musik. Jag menar om det så är opera, punk eller pop så borde väl de flesta gilla någon sorts musik?
Fast vad vet jag, jag kanske är helt ute och cyklar i det här ämnet. För mig är ialla fall musik ett av det bästa som finns. Det kan till exempel hjälpa att lyssna på musik när man är arg eller ledsen, eller varför inte glad?
Musik är helt enket livet.

Jaha, den presentationen får räcka nu ett tag framöver. Mer och mer om mig själv kommer säkert att avslöjas längre fram i blogg-skrivandet...
"Längre fram i bloggskrivandet" hah! Vem försöker jag lura? Jag kan redan förutspå vad som kommer att hända med den här bloggen: Jag kommer under de två första veckorna från och med idag, uppdatera min blogg ganska flitigt men sedan kommer jag skriva allt mer sällan. Tillslut kommer jag säkert upphöra med att skriva i den, för att ett år senare sitta hemma och inte ha något att göra när en liiiten, liten tanke smyger sig på: Blogg. Sen så börjas det om igen och "bloggkretsen" är sluten.

Om detta kommer att inträffa får väl framtiden ta och utvisa. Just nu skriver jag ialla fall av mig och låt det vara så länge det går. Amen.

Men men, ha det bra alla som orkat sig igenom detta tröttsamma pladder, och njut riktigt av sommarsolen(om den nu finns där ni är). Nästa inlägg kommer förmodligen att handla lite mer om vad jag gjort den senaste tiden och inte så mycket bullshit.

Peace!



Kommentarer
Postat av: Linda

peace out, mannen!
/fru berg

2007-07-01 @ 21:35:23
URL: http://liinds.blogg.se
Postat av: ÖööööööööH!

TJEN AJTENA jag orakde inte läsa :D

2007-07-03 @ 17:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0