Två år senare och fortfarande lika naiv

Ja, rubriken säger kanske det mesta. Det har gått två år sedan jag uppdaterade denna "flitigt" skrivna blogg...Jag måste dock ge credit till mig själv som redan i första inlägget insåg att mitt skrivande skulle avta efter hand. Att jag däremot trodde att jag faktiskt skulle palla att skriva mer än tre inlägg var en väldigt gullig och naiv tanke jag hade om mig själv. Ändå sitter jag här idag och tror än en gång samma sak. Jag är sugen på att skriva av mig och kom på att jag faktiskt en gång i tiden gjorde det på den här sidan. Och efter femtiotalet försök av olika lösenord så kom jag tillslut på vilket det var och kunde komma åt min egen blogg.

Jag måste dock få försvara detta två år äldre naiva tänkande om mig själv. Jag har inte samma syfte med bloggen idag som när jag var 17 år. Förut ville jag mest vara någon slags ambitiös bloggare som verkade vara grymt sofistikerad och rolig....haha, inte konstigt mitt skrivande tog slut så fort xD

Nu däremot, har jag helt andra planer med den här återuppståndelsen av bloggskrivandet. Jag tänker helt enkelt skriva vilken jävla skit jag vill. Känner jag för att citera något låttext-stycke så gör jag det, vill jag skriva en helt sjuk och obegriplig dikt så gör jag det och vill jag berätta om min dag i detalj så gör jag det (detta kommer dock undvikas). Kort och gott så blir det en jävla massa skit. Mycket, eller det mesta, av det som skrivs kommer vara ganska obegripligt, framför allt mina dikter har en tendens att bli så. Om du, mot all förmodan, skulle se det som begripligt kan du la skriva ett inlägg och förklara för mig, för jag förstår knappt något själv av det jag skriver.
Det var allt för tillfället folk, nu är det bara att se om dena lite mognare naivitet berättigar fler än tre inlägg.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0