Ett huvud proppfullt med önskningar kommer lastat....

I dag är en sådan dag när jag har mycket tankar i huvudet som jag måste få ut på ett eller annat sätt. Tyvärr blir det till er förlust, eftersom jag tänkte använda mig av medlet "blogg" för detta idag. Jag har så mycket jag tänker på och istället för att skriva allt jag tycker är jobbigt/konstigt/kul så tänker jag formulera mig i önskningar. Önskningar som kanske inte är relevanta för någon av er, kanske inte ens för mig själv imorgonbitti? Men nu är dem det, så sluta läs eller få en del av vad jag har på min önskelista idag:

Jag önskar att...
- jag kunde hitta ett bättre sätt att få ut mina tankar på än att blogga
- snön försvinner och att det blir sol
- jag inte får halsfluss så jävla ofta
- jag inte alltid skjuter upp saker tills det nästan är försent
- jag inte alltid är så självkritisk
- jag kunde klara av att visa mig svag för andra så att alla inte tror att jag alltid är så jävla stark
- jag kunde gråta offentligt
- alla våldtäcksmän/kvinnor våldtog varandra istället
- alla har mat för dagen
- jag slutar riva sönder mina naglar som för en gångs skull är riktigt långa
- jag inte har problem att hålla mitt nyårslöfte (vilket jag har)
- jag slipper känna mig korkad i närheten av vissa människor
- vissa personer inte kan påverka mig så mycket som de gör
- Darin INTE förstör fler låtar som han gjort med Viva la Vida
- Nirvana kan ha en konsert i Göteborg (med Kurt Cobain!)
- jag hade presentkort på Pringleschips (sourcream smaken såklart)
- man kunde ha obegränsat med sex med massor med människor och att detta hade varit helt accepterat av alla
- man kan få billiga preventivmedel ÄVEN efter man fyllt 20...då man tydligen anses har obegränsat med pengar??
- någon låg och höll om mig nu
- Spotify blandar de förbannade reklamavbrotten så man slipper höra samma om och om igen
- rodnar så lätt
- jag kunde föra över bra musik till andra via telepati
- skrev mer önskingar som inte bara rörde mig själv
- inte precis önskade mig en sak om mig själv igen i önskningen ovanför
- och igen
- ......
- få ett klart besked om hur personer känner för saker och ting
- vågade vara ärliga mot mig
- jag inte tar så mycket för givet
- inte hoppas så mycket så att jag i slutändan blir besviken
- folk slutat läsa nu, eftersom detta är sjuuukt ointressant
- alla har en så bra bästa vän som min Josefsson är
- jag inte har känslor jag inte vill ha och inte kan kontrollera
- jag är så svag ibland
- är konflikträdd
- den underbara låten "I belong to you" med Muse inte har samma plopp-ljud som facebookchatten har, så att man tror att någon skriver varje gång man lyssnar på den
- jag lättare kan säga nej till personer
- hade lättare att göra val
- jag snart pallar öppna körkortsteoriboken
- kunde alla språk utantill
- vann en jorden-runt-resa
- slutar vara så egoistisk i mina önskningar
- jag slutade skriva den här listan för länge sedan
- jag inte ens började skriva listan
- jag inte hade hunnit skriva så mycket för att det skulle bli så jobbigt att bara radera allt
- jag är så jävla trött på allt
- jag måste leta efter glädjeämnen
- alla förstod hur bra musik är för själen
- någon ger mig en bitchslap för att jag inte slutar skriva
- jag inte gav mig själv en bitchslap precis eftersom det faktiskt gör ont
- jag inte ska tänka mer på han som heter..

Nä, nu får det räcka med önskningar, sorry att ni missade det väsentliga i slutet. Fick plötsligt en vision om att det är dumt att avslöja för mycket. Nästa gång blir det förhoppningsvis ett mer detaljerat inlägg om min dag.
HAHAHA, like that would happend? NEVER!!!
Skyll er själv om ni fortsätter läsa skiten. Suckers!

Over and out!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0