You should know that I get, I get what I want...

Jag vet redan nu att det kommer bli ett väldigt rörigt och blandat inlägg, för idag är mina känslor en enda stor storm.
För ibland orkar man bara inte mer. Man orkar inte svälja ner allt hela tiden. Man orkar inte känna sig otillräcklig. Man orkar inte känna sig ful. Man orkar inte känna sig dum. Man orkar inte att känna sig som den svagaste. Man orkar inte att inte orka. Och det är det jag gör nu. Jag orkar inte mer.

Har jag tappat bort mitt språk, det fastnar i ditt hår.

Vad gör man åt det? Man ser till att hitta något som gör att man orkar.
En sådan sak för mig just för tillfället är tanken på West Coast Riot festivalen den 17 juni! Hur man INTE kan peppa som FAN till det, är för mig helt obegripligt. Jag menar de har hunnit släppa 5 band och TRE av dem är helt sjukt bra att ENDAST se. Jag menar A Day To Remember, Rise Against och Bad Religion på en och samma dag är helt jävla AWESOME! Det kommer bli en så jäkla bra dag :D Jag menar Rise Against, utomhus, sommar, på frihamnspiren, Göteborg? Det KAN inte bli bättre!! Har ni inte funderat på att gå, så fundera en gång till och köp sedan en biljett! :D

Och färglös som en tår, blir jag...

En annan sak som gör att jag orkar är att kolla på EXTREMT söta saker, som t.ex. det här:
http://www.youtube.com/watch?v=ErMWX--UJZ4
Han är ju bara FÖR söt! Älskar hur han kämpar vidare trots stora problem med att det kliar i näsan och att han får en hostattack av ansträngnigen. Att han tar i extra mycket på slutet är ju bara pricken över i:et. Helt enkelt klockrent! :D

Men bara när du inte hör, vågar jag säga så.

Känner att det på ett egendomligt sätt blev ett väldigt personligt inlägg. Det är jag inte riktigt van vid. Visst, de brukar vara privata men då oftast på ett sätt som jag knappt själv förstår. Detta kanske t.o.m. är begripligt? Det var inte min mening, ska försöka att inte upprepa detta. Men jag tror jag är i en sådan period i mitt liv nu. Jag orkar inte riktigt bära allt själv, för då kvävs jag.
Ska blir RIKTIGT JÄVLA GÖTT med sportlov nu! Hotellet i Danmark kommer bli perfekt för mig nu. Stockholm blir nog också en bra grej för mig just nu.
Menmen, tänkte avsluta med ett par meningar ur en poplåt jag inte är så förtjust i. Men textstycket passar faktiskt väldigt bra för mig just nu.

You had your chance, you blew it
Out of sight, out of mind
Shut your mouth, I just can't take it
Again and again and again and again



Over and out!

Kommentarer
Postat av: hemlig

du är bra :) man ska va positiv

2010-02-25 @ 19:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0