Så du har blivit bög på grund av lathet?...

Dagens klipp är en numera Youtube-favorit, som jag sett huuur många gånger som helst. Tycker dock att "Crazy pictures" gjort fler mycket bra kortfilmer (som ligger på youtube as well). Så för er som inte sett den och för er som redan sett den och inte kan få nog så blir dagens klipp detta:

http://www.youtube.com/watch?v=4wNGsQgEPiE


Kan för övrigt tillägga att skådisen (som inte är "bög") var min motläsare på det andra ansökningsprovet jag gjorde på Malmöteaterhögskola i onsdags. Det visade sig att han går i ettan där (inte konstigt med tanke på hur grym han är). Hade dock ett liiiitet problem med att titta på honom utan att höra ordet "spinkig" i falsett i mitt huvud om och om igen xD Menmen, skön kille i alla fall :)
Enjoy people :D

Kommentarer
Postat av: stalker

den är askul. vafan, är du bög eller?

2010-01-27 @ 23:28:50
Postat av: Sanna

"Ja, jag sa ju precis det?"

Hahaha, jag bara älskar't! :D

2010-02-03 @ 21:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0